-Mariposa- Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Sambo har en bestevenninne, det vil si, de var i alle fall bestevenner en gang i tiden. Kjent hverandre i maaange år og hun var faktisk den som tok møydommen (artig ord:) til sambo. De var aldri kjærester eller noe, men var veldig close i en lang periode (de hadde sex kun en gang om jeg har skjønt det riktig og det er veldig mange år siden). Da jeg ble kjent med sambo var jeg ganske sjalu på henne. Men det gikk (ganske) fort over. Nå har hun gifta seg, det gikk fort, de hadde bare kjent hverandre i litt over et år da de gifta seg i vinter. Nå ser jeg på div meldinger på veggen deres på Facebook at hun er gravid. Men hun og sambo har mer eller mindre mista kontakten. Jeg tror ikke det er noe spesielt som ligger bak, de bare har forskjellige liv. Men jeg har sååååå lyst til at sambo skal ta opp kontakten med henne nå som hun er gravid. Tullete, jeg vet. Men jeg søker omtrent desperat (og diskré) i vennegjengen hans etter noen som kan gå foran som forbilder og få sambo til å skjønne at en unge ikke er verdens undergang... Han får seg nye venner her i Bergen, men ALLE er jo barnerumper, barneløse og single! Jeg har prøvd å spørre sambo: "har du snakket med ... i det siste?" " jeg tror hun er gravid, kanskje vi skulle ringe og gratulere". Det er jo vanskelig da, ettersom de bor i Oslo og vi i Bergen. ÅÅÅ, jeg skulle ønske vi kjente flere som var i etableringsfasen. Men på den annen side så ville jeg kanskje blitt grådig frustrert hver gang DE ble gravide, forlova etc og jeg sto på sidelinja og observerte. Men det er litt frustrerende å bare omgås folk som ikke tenker på annet enn neste øl... Vel, vi møtte jo et par her om dagen som var forlova og visste når de skulle ha barn. Jeg endte opp med å bli grådig frustert, men jeg tror det var mest fordi hu dama var en sopp! *frustrert frøken*
-Mariposa- Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2007 Det jeg mener er at det er vanskelig å gjennopta kontakten skikkelig nå som vi bor i forskjellige byer. Jeg tror forresten hun er ganske langt på vei, for jeg så noen meldinger på Facebook for ganske mange måneder siden om det samme. Da skrev jeg og spurte om det var småttinger på vei, men hun svarte aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå