Gå til innhold

NÅ KOMMER TIGERGUTTEN!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi oi oi... snakket med sykehuset.. det var bare å komme inn med en gang....

 

Hatt sammentrekkninger i 4 timer,men ikke direkte vonde.

 

Begynnt kjenne de godt den siste timen...

 

har 45 min kjøring til sykehuset...

 

Nå er det virkelig igang her, herregud.

 

Oppdateringer kommer fra coolmommy og bobbaby og doffine etterhvert tenker jeg.

 

 

Åh jeg er så spent. Venter på svigermor skal komme å kjøre oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!

 

:D

:D

:D

:D

Skrevet

å herregud LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

masse lykke til. sitter her foran dataen med mob i hånden. klar til å oppdatere.

Skrevet

lykke lykke lykke til! SENDER OVER ALT AV FØDESTØV OG LYKKESTØV!!!!!!

Skrevet

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ønsker det MASSE lykke til Duracellgirl! :o))))))

Skrevet

JAAAAAAAAA!! Det var jaggu på tide for nå jeg er jeg helt sliten her *mumler* ;-)

 

Lykke til og håper det går fort og greit og at du får en fin opplevelse :-)

Skrevet

lykke til

Skrevet

Lykke til!

Nå har du snart gutten din i armene........

Jammen på tide.

Skrevet

Endelig:-)))) Nå skal jeg ha med mobilen overalt til jeg får en sms:-))) juhuuuu endelig kommer tiger:-))

Skrevet

Masse lykke til!!

 

Skrevet

wow...

Skrevet

masse lykke til endelig så er det din tur til å få se gutten din :))

 

Skrevet

Hurra hurra!!!

 

Lykke til fra meg også:-)

Skrevet

Det var det jeg saaaaaaaaaaaaaaaa:D

Tippa jo Mandagen;););)Good luck med gutt'n:)

Skrevet

Var det noen jeg unnet det her nå,så er dte velk deg hehe :o) Masse lykke til :o)

Skrevet

Lykke til!

 

..dette har vi ventet på! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...