Gå til innhold

Mareritt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En hel god natt søvn skulle jeg gjerne ønske meg for tiden...

Har så vannvittige mareritt om natten, føler at jeg ikke får puste så ligger å hyperventilerer. Stakkars sambo synes dette er ganske skummelt at jeg er gjennomsvett og har det vondt.

Noen andre som har det slikt, eller har hatt det slik og kan trøste meg med at det vil gå over...:)

er i uke 29.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp hatt min dose mareritt og fabling i søvne... Men gått over nå. Varte ikke så mange nettene heller faktisk. Nå husker jeg ikke engang drømmene jeg har, men kommer vel en ny periode med idiotiske drømmer og tullete fabler i søvne;) Er nå i uke 32.

Skrevet

Har masse intense mareritt når jeg er gravid. Med forrige barn hadde jeg en god del mareritt etter fødselen om at jeg ikke fant babyen min (som sov trygt i sengen sin ved siden av meg!) Men etter noen få dager/kanskje så mye som 14 gikk de over. Også sluttet jeg helt å ha mareritt til neste gang jeg ble gravid. Nå er jeg u.30 og drømmer om halshuggede dukker, flom og faktisk gjennganger-mareritt jeg hadde da jeg var rundt 6 år!

Men det blir bedre etter hvert, da!

Skrevet

Drømmer mye rart ja, i natt drømte jeg at babyen kom surfende ut på en bølge av fostervann, lett som ingen ting. Men så viste det seg at jeg hadde lymfekreft....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...