Gå til innhold

Noen som har Nintendo DS her???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datra mi har. Å så har hun et hundespill.

Skjønner ikke hvordan man skal tjene penger å få kjøpt mat. Å hva gjør man når hunden er tørst, men vi ikke har penger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg har spilt det ;) dere må være med i konkurranser osv. da får dere penger! f.eks trene opp hunden i forskjellige kommandoer, også dra på lydighetskonkurranse. du kan også trene fresbee eller agilitiy i parken, for så å konkurrere ;)

Skrevet

Men hva gjør vi nå som vi ikke kan dra på noen konkuranser fordi hunden er tørst og vi har ikke penger til vann???

Skrevet

dytter denne litt jeg....

Skrevet

Er ikke så inne på Nintendogs selv, men datteren min sier du kan selge en annen eiendel, for å kjøpe vann.. Håper det funker;0)

 

Ellers, om hunden er sulten og du mangler mat, kan du kose masse med ham, gi den oppmerksomhet, så får den et kjøttbein.

Lykke til!

Skrevet

Fått det til??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...