Gå til innhold

Farris på trøske?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det?

Varm el kald Farris?

Regner med det er snakk om vanlig blå?

Riste ut kullsyra?

Greit å ta på fingren og "smøre" på der hun er angrepet?

 

Har forøvrig veldig god erfaring med kombinert Mycostatin mikstur og krem behandling jeg da, fra min forrige unge. Men greit å ha et alternativ, hvis d funker...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en liten babytannbørste, og børst tungen med farris. Eller en kompress/lynn vaskeklut som ikke loer surret rundt fingern din til å skrape med.

Farrisen kan være kjøleskapkald eller romtemperert. Spiller ingen rolle.

Vanlig blå farris ja. Ikke kiste ut kullsyra.

Ikke bruk bare fingern. Det må være noe litt ru ting som skraper litt liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...