SuperGlad Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 jeg fikk sinnsyk julestemning her jeg sitter! sitter å hører på div sanger imens snuppa skal prøve å sovne på rommet sitt, å en julesang kom på. Å julestemningen kom kastende på meg! ÅÅÅÅÅÅHHHHH jeg gleder meg! har jo "ny" leilighet, og har allerede bestemt meg hvor juletreet skal stå i år :-) det blir kos med to små å våkne opp sammen med i år, å våkne opp hjemme hos oss selv å bare nyte jula sammen :-) Å morsomt blir det også at snuppa er så stor at hun kan åpne gavene sine selv, å få hilse på nissen :-) Ikke lenge igjen nå :-)
2005&2010 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Du er ikke den eneste. Vi skal få ny leilighet, og har allerede bedt folk, tenkt på middag og julepynten. Gleder meg masse =)
yinyang Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jada, vi planlegger tur sørover til familien i julen, og vil bestille billetter snart, så vi er sikre
våken_om_natta Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Åååå. nå begynner jeg og glede meg også. Vi feirer lillegutt sin 2-års dag på lille julaften også vi da, så for oss vil jula alltid være ekstra spesiell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå