Gå til innhold

litt flaut siden det er august.... men....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk sinnsyk julestemning her jeg sitter!

sitter å hører på div sanger imens snuppa skal prøve å sovne på rommet sitt, å en julesang kom på. Å julestemningen kom kastende på meg!

ÅÅÅÅÅÅHHHHH jeg gleder meg!

har jo "ny" leilighet, og har allerede bestemt meg hvor juletreet skal stå i år :-)

det blir kos med to små å våkne opp sammen med i år, å våkne opp hjemme hos oss selv å bare nyte jula sammen :-) Å morsomt blir det også at snuppa er så stor at hun kan åpne gavene sine selv, å få hilse på nissen :-)

 

Ikke lenge igjen nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste. Vi skal få ny leilighet, og har allerede bedt folk, tenkt på middag og julepynten. Gleder meg masse =)

Skrevet

Jada, vi planlegger tur sørover til familien i julen, og vil bestille billetter snart, så vi er sikre ;)

Skrevet

Åååå. nå begynner jeg og glede meg også.

Vi feirer lillegutt sin 2-års dag på lille julaften også vi da, så for oss vil jula alltid være ekstra spesiell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...