Expat Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Du, reiser du for godt eller? For jeg kommer over i September! Hihi, trenger du å bli kvitt ei barneseng er vi interesserte!
SOL*SOL Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Nei, jeg skal hjem til Norge på en lang god ferie. Jeg har en Ikea barneseng som jeg faktisk kunne tenkt meg å bli kvitt, men så bor vi jo på Hawaii, så det koster litt for å få den sendt til 'the mainland'. Men vi skal et par uker til New Hamphsire før jeg farer til Norges landet, og hadde faktisk tenkt å shippe den til hytta der, for å få den ut av vegen.
Expat Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Så godt da, ferie er bra! Vi kommer iallefall for en mnd fra slutten av september. Muligens lenger, alt ettersom jobber og slikt. Du sa du var på northshore? Vi skal bo nær Manoa. Vi har leid fullt møblert, trenger altså bare en barneseng (tulla er 2 1/2)... Kanskje vi får ha dib-treff i utlendighet, hihi.
SOL*SOL Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hehe Nå svarte jeg deg nett på den andre linken, men du svarte på spøsmålet mitt her. Så synd at du bare skal vœre en mnd. Det hadde vœrt morro å møtt deg. Men hvis du trenger en barneseng, så er jo mannen min her å han kan skaffe deg barnesenga hvis du trenger den. Jeg blir borte fra HI fra Onsdag til 8 November, sukk.
Expat Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Lilu! Det blir nok lenger enn en mnd, kommer alt an på. Kan du ikke sende meg en pm med mailadressen din, så kan vi mailes?
SOL*SOL Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Det hadde vert gøy å få email fra deg. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå