Gå til innhold

str 50.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye handler dere av klær i str 50? Er så vanskeli. Redd for å kjøpe for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper et par plagg i bodyer, jumpre og bukser. Ikke så veldig mye.

Skrevet

bare et par plagg... de vokser så fort, og er de normalvektige passer de også 56, selv om det er litt stort :-) men bedre det enn at de passer 50 i 4 dager liksom :-) vokser så fort!

Skrevet

Er 62 aaaaltfor stort til de eller kan man brette opp armer og sånn?

Skrevet

Tror jeg byttet til 62 når jenta mi var 3 måneder jeg. Hadde en body i 50, men den passet bare 1. uka, ellers var det 56 det gikk i den første tiden. Hun veide rett under 4 kilo når hun ble født.

Skrevet

Det er egentlig helt umulig å gi noe fasitsvar på ditt spørsmål, da bebisene er så ulike i str og fasong ;)

Men er nå uansett lurt å kjøpe bare littegranne før barnet er født, og heller supplere senere visst du ser at bebisen din ikke er så stor.

Skrevet

vi har kjøpt et par bodyer i str 50 så langt, tror ikke vi blir å kjøpe noe særlig mere, satser heller på str 56, dersom det blir litt for stort så får vi heller brette litt opp eller i nøden kjøpe litt tøy i str 50 når babyen er kommet til verden!=)

tror ikke babyen vår blir noen mini akurat så med mindre den kommer lenge før tiden så tror jeg 56 blir passe her=)

Skrevet

Det spørs jo hvor stor ungen din er når den kommer ut. Klær i str. 50 passet ikke til gutten min da han ble født. Han var 51 cm og 4414 g. Jeg ville nok heller satset på str. 56. De vokser utrolig fort. Str. 50 er jo kun beregnet fra 0-1 mnd, og hvis babyen er stor når den kommer ut kan man jo nesten gå over til str. 56 med en gang! Det er jo bare å brette litt opp på armer og bein i begynnelsen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...