Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 hei.er nå i uke 21. var på ultralyd i uke 18, da var jordmødrene så overrasket over at jenta mi ligger så langt nede. hva betyr dette? ligger langt under navlen. det er vell ikke farlig?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Husker du målene på hodet osv? Var hun stor nok til å bli målt og for å få termin? Skal du tilbake til en ul senere?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 fikk tatt alle mål. har også fått termin ja;)aner ikke målene på hode, og skal dessverre ikke tilbake på ultralyd senere. har det noe med størrelsen på janta å gjøre? har lagt på meg bare 1 kg, men de sa ikke noe på at hun var liten.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for nei Da hadde hun tatt deg tilbake! Alle svangerskap er jo forskjellig! Hvis du er litt bekymra, ring og snakk med jordmor. Jeg gjør det hver gang jeg er det, og lurer på noe...godt å få ordentlig svar!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå