Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 har lurt litt på om jeg skal kjøpe en uv-drakt til gutten min når vi skal til spania om en mnd. typen syntes det virket overdrevent og mener det holder med solkrem. er det det eller er det lurt? erfaring noen? =)
Mille** Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Kjempelurt. Hadde det i fjor og i år, er helt suverent. Slipper å smøre så mye, og det er supert når man har med en utålmodig en å gjøre. ;o)
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Om det er hot eller ikke hadde jeg ikke brydd med om, om du ikke mener hot=varmt selvfølgelig. Er den praktisk, noe jeg tror, er det vel bare til å kjøpe den.
Espoir Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Det er selvfølgelig lurt, for da beskyttes han mye bedre mot solen. HVorvidt det er moderne eller ikke er jo ikke så nøye, så lenge det beskytter barnet mot å få kreft senere i livet.
yasmina Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Vi bor i "varmen" og har UV drakt til begge vaares. Kunne ikke klart oss uten... syns det er kjempe greit aa slippe aa smoere dem saa masse.
Carnivale Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Helt meningsløst, om du ikke skal være borte i månedsvis, eller bor i sydligere himmelstrøk. Solkrem er da velfungerende...
Süsse Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Hvis den bare skal brukes i 1-2 uker ogsaa er den for liten, hadde jeg ikke kjöpt. Gutten min har slike klär, men det er fordi vi bor her vi bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå