♡ Rødhette ♡ Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Kom til og tenke på en ting.. Regner med at de bare bruker lokalbedøvelse.., men hvis de må operere bort mer en antatt regner jeg med at de vurderer narkose.. Men om testen skulle stemme og jeg er gravid.. Kan ikke ta narkose da?? Og vil celleprøver slå ut annerledes når man er gravid?? Det er en cyste de skal sjekke.. Hadde egentlig tenkt til og vente med og bli gravid til de fant ut om cysten var godartet eller ondartet.. men men...=)
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 De kan gjøre det, men helst ikke. Så det må være en rimelig god grunn til å skulle gjøre det.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Spørsmålet er vel egentlig om jeg burde si ifra til legen/sykehuset så snart som mulig at jeg kan være gravid pga prøvene som skal tas??
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Det bør du uansett når du skal undersøkes/behandles for noe som helst.
grå :) Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 ofte utsetter de helegreia til etter svangerskapet hvis du er gravid. er vel ike så heldig å gjøre diverse ting når man er gravid, men det visste du vel før du planla det:)
Gemini77 Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Du bør informere dem når du kommer at du er gravid, men de kommer ikke til å få noe svar på de prøvene mens du er der til at de kan vurdere evt behandling. De kommer til å ta en celleprøve ved å sette inn en sprøyte inn i cysten og trekke ut celler. Denne prøven må sendes videre til laboratoriet og vurderes av cytologer. Og det tar tid... Gratuerer med graviditeten forresten!! Jeg er gravid selv. Fullgåtte 5 uker i dag, så veldig ferskt.. :-)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 13. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2007 Vet ikke om jeg er gravid.. Men var en liten strek på testen.. Men den var så forferdelig svak at jeg er usikker enda.. Tar ny test i morgen tidlig..=) Mulig de venter med og ta den vekk.., men prøvene regner jeg med at de fortsatt tar..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå