Felix&Lurifax Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Tenker på å kjøpe en, hvordan er den? Skal bruke den som sportsvogn. Burde vi heller ha en som "kunn" er sportsvogn? Jeg blir gal av dette vogngreiene. Har lyst på ny vogn, men klarer ikke bestemme meg.
Ulme Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Vi hadde Mistral, den er kjekk den. Eneste minuset jeg husker var at kurven under var vanskelig å komme til...trangt. Ellers var vogna lett og fin. Veldig kjekt å kunne snu håndtaket over uten å snu sittedelen.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Den er jo på en måte en sportsvogn... Må ha bag oppi for å bli kombi Får kjøpt den som ren sportsvogn også har jeg sett, tror Reflex hadde noe tilbud på den... Jeg er kjempefornøyd med min Mistral. Lett og liten og smidig. God og trille.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Har den og er fornøyd. Kjøper du den med softbag kan bunnplaten tas ut og brukes som fotpose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå