Gå til innhold

Forbasket hoste, vondt i magen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hoster og harker om dagen og kjenner nå at jeg får vondt i magen helt nederst når jeg hoster. Er 13 uker på vei. Er vel ikke farlig ...?? Sikkert tåpelig spørsmål, men nå krøker jeg meg sammen når jeg hoster fordi det gjør vondt helt nederst i magen. Er vel bare støl kanskje....lurer på mye rart og blir bekymret for mye rar når en er gravid. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hostet meg gjennom store deler av svangerskapet, og det er visstnok ikke farlig:) Men få sjekka om det kan være bronkitt eller lungebetennelse. Noen få får "svangerskapshoste", og det er ufarlig, men ufattelig plagsomt. Jeg har brukt litt solvipect når det har stått på som verst. Det er trygt for gravide:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...