petite fleur Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg var hos legen i dag og fikk henvisning til fysioterapeut pga bekkenløsning. Legen var vikar og ikke kjent i byen, så hun visste ikke hvor jeg kunne finne fysioterapeut. Legesekretæren sa det var "noen flinke i 5. etg på andre siden av gata", men der var det ingen fysioterapeut....Dette var i Havnegt/Skippergt (Usikker på hvor den ene slutter og den andre begynner). Enden på visa var at jeg leita så mye at bl slo til for fullt og jeg måtte ta taxi hjem uten å ha funnet noe som helst! Help, anyone? Flink bl-fysioterapeut i Tromsø?
petite fleur Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2007 Dytter....Kom igjen, Tromsø-damer, hjelp meg nå
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Usikker på akkurat de du ble anbefalt, men jeg så at noen andre her på BIM hadde sakset uttalelser Jon Helge Hansen hadde kommet med ang bekkenløsning - han er visst spesialist på emnet. Han er manuell terapeut og er i Tromsø. Jon Helge Hansen Institutt for Manuell Terapi Storgt 142/144, 9008 Tromsø Tlf.: 77 68 68 77
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ja, her fant jeg innlegget: http://www.barnimagen.com/forum/thread/8757778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå