Gå til innhold

EBAY er genialt..... elske den plassen


Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått myyyyye for en billig peng der. tiara som her ville ha kostet fra 1100-1500kr fikk jeg for 300nok inkludert frakt.

slør som i min brudesalong ville ha kostet 2000 fikk jeg der for 350nok.

strømpebåndet sparte jeg 250kr på å kjøpe der. korsett til 150kr

manskjettknaper til 88kr.brudepike kjole til 300kr

billig jah... elsker den plassen. har såååå utrolig mye billig. ikke hatt noe problemer med de heller. kjøper av seriøse selgere som har fått gode tilbakemeldinger.

anbefales på det sterkeste å gå der å se. vi har spart mange 1000kr allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi "kjøpte" også hele bryllupet vårt på ebay - veldig godt fornøyd!

Skrevet

Henger meg på denne.

Har spart mange penger vi også på å handle der.

Fikk gifteringene i dag. Var kjempe fine :-))

Skrevet

Hvor finner en ebay då? Er det en butikk eller nettbutikk?

Skrevet

Nettbutikk... eller dvs litt som qxl her i norge, men myye større!

 

www.ebay.com

eller

www.ebay.ca

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...