Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 har fått myyyyye for en billig peng der. tiara som her ville ha kostet fra 1100-1500kr fikk jeg for 300nok inkludert frakt. slør som i min brudesalong ville ha kostet 2000 fikk jeg der for 350nok. strømpebåndet sparte jeg 250kr på å kjøpe der. korsett til 150kr manskjettknaper til 88kr.brudepike kjole til 300kr billig jah... elsker den plassen. har såååå utrolig mye billig. ikke hatt noe problemer med de heller. kjøper av seriøse selgere som har fått gode tilbakemeldinger. anbefales på det sterkeste å gå der å se. vi har spart mange 1000kr allerede.
Fløffy Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Vi "kjøpte" også hele bryllupet vårt på ebay - veldig godt fornøyd!
Hjertefamilien Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Henger meg på denne. Har spart mange penger vi også på å handle der. Fikk gifteringene i dag. Var kjempe fine :-))
mamma mia1. Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hvor finner en ebay då? Er det en butikk eller nettbutikk?
Hjertefamilien Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Nettbutikk... eller dvs litt som qxl her i norge, men myye større! www.ebay.com eller www.ebay.ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå