Gå til innhold

Går ikke noe ned i vekt...grrrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gullet er blitt 4 mnd. og jeg har gått opp ett kilo istede for å gå ned noe. Irriterende!!! Her har ikke amminga hjulpet på kiloene mine. Har 8 kilo før jeg er tilbake der jeg var før graviditeten. Har hørt noen sier at bare vent til 5-6 mnd. så skal du se at kiloene løsner. Kan det ha noe med at babyen spiser mer? Noen som har opplevd det. Må vel ta meg i nakken å gå lange turer og kutte ut karbo. Har også begynt å ta muskelstimulator for å stramme opp magemusklene men syns bare magen står enda mere ut...grrrrrrrrrrr!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra det ikke bare er meg.

4 mnd siden fødsel her også - og jeg har 10kg igjen. Jeg ammer ikke, så her må jeg nok trene for å få figuren tilbake. Ved forrige svangerskap så fungerte lange trilleturer med å komme ned i vekt.

Skrevet

Jeg sliter også med det samme. Var veldig flink noen mnd. etter fødsel (ammer heller ikke), men så datt jeg helt ut av det, å siden så har jeg ikke gjort så mye for å gå ned.. Men nå har jeg tatt meg selv i nakken igjen.. Så får håper jeg klarer det denne ganenge.. 5 mnd. siden fødsel her, og har vel også 8-10 kilo igjen..=/

Får høre på samboeren min.. Han sier at det er et stort prosjekt, og at jeg må huske på at jeg var gravid i nesten et år, så å gå ned vil nok ta noe av den samme tiden.. (hvis det skal gjøres riktig)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...