Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Har vært det siden fødsel og spiser mye. Heldigvis går jeg ikke opp i vekt da (en luksus jeg aldri har hatt før). Er jo sulten og tørst hele tia. Må jo styre meg i vendingene.. hehe.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Var det de første mnd, ja. Nå er klumpen 7 mnd, og jeg ammer ikke like mye. Det har normalisert seg heldigvis =)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Ja jeg håper det gir seg når jeg trapper ned på ammingen hvis ikke blir jeg stoooooor.
LegallyBlond Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 HAr det akkurat sånn jeg og. Med førstemann var det enda verre, men da han var rundt 8-9 mnd fortsatte jeg å spise like mye men da begynte jeg å legge på meg...Er 10 kg tyngre enn jeg var da han var 2-3 mnd. Så nå prøver jeg å ta meg sammen litt =)
*Rutletutt* Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Er bare tørst jeg...dårlig matyst egentlig...i allefall på middagsmat.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Ja, noe så SINNSYKT! Får sånn innmari suuuug etter noe å spise, hele tiden! :0) Går over når poden får fast føde etterhvert. Bare pass på å dreie suget til litt "skikkelig" kosthold, da;0)
2 søte småpiker Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 `Jeg var konstant sulten ihvertfall det første halve året jeg ammet. Og kanon tørst, men det merket jeg som regel ikke før jeg satt meg ned og hadde begynt ammingen, mannen min måtte alltid komme med et stort glass og en mugge med vann til meg når jeg ammet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå