Gå til innhold

noen som har erfaringer med dermalogica??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal handle disse produktene og tar det over nettet..

hvilken produkter skal jeg velge.. vil ha en hel serie fra sminkefjerner til nattprodukter.. og hvilken rekkefølge skal jeg bruke dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vaskegeleen, fuktighetskrem, micropeelingen, fuktighetsmaske og solkremen med faktor 30.. Er utrolig fornøyd med produktene jeg altså,,men jeg hadde ikke giddet å kjøpte nattkremer o.l. du er jo så ung + at de jeg har snakket med har sagt at dagkremen gjør akkurat samme nytten som nattkremen.

Jeg vasker med gele og smører med krem morgen og kveld, tar maske og peeling 2 ganger i uken, og bruker solkremen hver dag.

Sminkefjerneren gadd jeg heller ikke å kjøpe,, jeg bruker id sminken så da funker vann like greit :)

Skrevet

ok, ja det er jo sant det egentlig;o)

jeg bruker også i.d sminke så da er det kanskje ikke noe vits..

så du bruker bare den vaskekremen og den fuktighetskremen hver dag og de andre litt sjeldnere da eller??

jeg kjøpte ett sånt skin kit sett med forskjellige prøver se..

så du bruker ikke noe toner etter vaskekremen?

da trenger jeg nok ikke å handle alt det jeg hadde tenkt til da;o)

Skrevet

Nei,, noen produkter er bae overflødige sa hudpleieren til meg, Man MÅ ikke kjøpe produkter til 5000 kr for å få en fin hud :) Jeg har ikke problemhud da, så hvis du har det så er det kanskje litt annerledes. Jeg har helt normal hud som kan bli litt blank i t-sonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...