Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har et vennepar som er lespisk. Hun ene er jeg oppvokst med. Hun har vært utro mot dama si x antall ganger. Med både kvinner og menn. Dama vet ikke dette. Venninna mi vet ikke at jeg vet det. Ser ikke ut som venninna mi har tenkt å si det til henne...ikke slutte med det heller. Nå har de kjøpt seg leilighet sammen å. Hva hadde dere kommet til å gjort?? Jeg vil liksom ikke blande meg borti deres privatliv, men jeg synes dette begynner å bli skikkelig ille.
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Noen ganger er det slik at den andre parten vet det, eller har en følelse av at noe er galt, men har valgt å se bort fra det. Eller at den andre parten også driver med slikt på si, kanskje de har et såkalt fritt forhold? Men hvis du er sikker på at det ikke er tilfelle her, at den andre parten ville synes dette var forferdelig, burde du snakke med venninnen din. Si fra om det du vet og hør hva hun har å si til det.
smellie Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde ikke lagt meg bort i deres privatliv uansett hvor mange kvinner og menn venninnen din feier over, men du kan jo fortelle venninnen din at du vet hva hun sysler med.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hadde bedt venninna mi skjerpe seg og rydde opp. Sånn gjør man IKKE mot den man elsker!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Tror jeg hadde feid for min egen dør , så fikk andre feie for sin egen.
Gjest ->>- Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Sladra, med mindre dama hennes var usedvanlig usympatisk. Jeg er ikke så veldig opptatt av å beholde teite venninner, så lite risikabelt sladder å fare med.
KaMa Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Jeg ville sagt ifra om at jeg visste det, og at jeg syns det var ubehagelig å sitte med en sånn viten. Så hadde jeg gitt henne muligheten til å si ifra selv, før jeg gjorde det.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Tjash......hvis jeg hadde likt dama hennes, så hadde jeg bedt henne ordnet opp, hvis ikke.......så hadde jeg gitt en stor F
prekæs Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Tror faktisk ikke jeg ville sagt noe. Kanskje muligens min venninne hadde fått en "moralpreken" fra meg.
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Jeg har ei venninne som har vært utro mot typen sin i halvannet år. Jeg har visst det hele tiden, men ikke sagt noe. Synes ikke det er min oppgave å sladre på henne. Merker at dette gjør at jeg tar veldig avstand fra henne, for jeg orker ikke å treffe typen hennes og bare late som ingenting. Nå har jeg ikke sett henne på over et halvt år, men jeg vet hun holder på ennå. På sett og vis kommer vel dette til å koste oss vennskapet, men so what, tenker jeg. Kan hun knivstikke han i ryggen kan hun gjøre det samme med meg.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Si fra at du vet til veninna di..og ta det derifra..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Si det til venninna di. La henne få sjansen til å ta det derfra. Ellers signerer jeg Rådda...ett eller annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå