Gå til innhold

EnLitenEn-23.11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke opp linken jeg. Men boka jeg mener er en gratis bok som man får hos lege og jordmor.

http://www.babyverden.no/Templates/BVForm____4748.aspx

Hvis ikke linken funker, så gå inn på babyverden.no og til venstre står det gratis bøker. Der ser du den :)

Her er det ikke no kurs i noe, kun nettet og venner som blir brukt som opplysningskilder ;)

Skrevet

jess det er boka si det. Var den jeg brukte. Tøff men effektiv :-)

(Trodde du mente svangerskapsboka først jeg..hihihihi)

Skrevet

hehe... ;-) jeg skjønte at det var litt kommunikasjonsproblemer ute og gikk. da lurer jeg på om jeg skal bestille den boka, hvis den er så effektiv som du sier?? var det mye pes, og mye "rar" mat, eller var det greit å følge den boka? burde jeg vente til etter graviditeten med å begynne, eller spiser en en del sunn mat når en følger dette opplegget?

Skrevet

Jeg synes det var greit å følge boka. Det står opplegg fra dag til dag, jeg fulgte ikke det slavisk. Det vanskeligste var å kutte ut alt sukkeret det to første ukene, inkl frukt. Men både jeg og 4 venninner hadde utrolig gode resultater. Klart man blir kvitt mye væske første tiden, men hallo - 10 cm i midjen da!!! På to uker!!!

Men jeg ville ikke fulgt dietten under graviditeten, heller ikke under amming. Diett og gravid+ammende hører jo ikke helt sammen. Men boka kostet jo nesten ikkeno, så du kan jo kjøpe den og "stålsette" deg litt. Og heller starte når du har født/ ferdig med amming. Og en annen ting - lurt å være flere, sånn at man får litt støtte!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...