Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Ok.....så blir ikke magen den samme etter å ha gått gravid, men hvordan få den mest mulig tilbake? Er det bare å kjøre på med sit-ups? Og når kom magen deres tilbake til normalen......når kunne dere bruke de samme buksene som før dere ble gravid?
beibiboom Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 ikke ta sit-upd de første 6 ukene i alle fall hvis du vil ha fin seks uker etter fødsel har jeg gått ned te av de femten kiloene jeg la på meg, men har et stykke igjen til buksene sitter:-( har ikke gått inn for det heller da!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Ikke da vanlige situps for tidlig. Vent minst 6 uker. Statiske øvelser kan du gjøre om du vil. Jeg merka at magen ble trent bare av å holde seg inntil kroppen rett etter fødsel jeg... Jeg begynte med statiske etter 1-2 uker, forsiktig og ingen situps. Knipeøvelser tok jeg samtidig. Etter 7-8 uker begynte jeg forsiktig med situps igjen. Etter 2-3 uker tok jeg like mange som før gravid. Nå er det 11 mnd siden fødsel, magen ser visst ut som før sier mannen. Har synlige muskler der som før. Og så er det jo sånn da at om man har ekstra fett på magen så syns ikke musklene.Så om man sliter med litt ekstra så tar det sikkert ekstar tid. Men jeg vil anbefale deg å ikke ovedrive trening for tidlig:) Bare kos dere litt og ikke stress med det. Det tar tid uansett.
NyBaby2007 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Min mage ble helt normal etter fødsel forrige gang untatt strekkmerkene da... håper den gjør det denne gangen også...
manonym Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 6 måneder siden fødsel, og kommer ikke i buksene (enda;)), og magen begynner å komme seg noe=) Gidder ikke stresse med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå