Turid Laila Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Skulle gjerne ha bedt om en ørliten tjeneste Fikk tak i NewYorkMom på BiM men hun hadde flyttet tilbake til Norge, så jeg var akkurat for sen :S Noen som vil hjelpe meg?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Dytter litt for deg, så den holder seg oppe=) Får jeg lov å være nysgjerrig på hva det er du vil ha hjelp med???? Jeg nysgjerrig.....hva er det...=)=)=)=)
Turid Laila Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Skulle ha bestilt et bodysett med caps og "sokker" fra NHL shoppen, men jeg får ikke til å få det sendt til Norge. Så skulle gjerne ha fått noen til å bestille for meg, og så sende det til Norge...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Åååå, er det som så mange andre amerikanske nettsider at de bare sender innom usa???
Turid Laila Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Naj står på siden at de sender til Norge, men jeg har bestilt og betalt men aldri fått noen pakke.. Så lurer på om det er jeg som har gjort noe galt, eller om den har blitt stoppet i tollen. For vet ikke hvordan jeg skal finne ut om den har blitt stoppet i tollen heller :S
Turid Laila Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Men nå skal vi ut å trille tur, så får se om jeg finner igjen tråden her etterpå da
SOL*SOL Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Nå skal jeg til Norge om noen uker så jeg kunne jo gjort deg tjenesten. Hvis du ikke har fått pakken din, så må du kansellere betalinga di på kredittkortet ditt eller banken. Du skal ikke betale for en vare du aldri har fått. Jeg har gjort dette opp til flere ganger for varer jeg aldri har fått.
Expat Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Hei Lilu! Det var jo som svarte, jeg skal jo til HI neste mnd! Reiser du? Kommer du tilbake eller?
SOL*SOL Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Hei Exat, Jeg kommer tilbake 8 November. Hvor lenge skal du vœre på HI?
Turid Laila Skrevet 13. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2007 Åååå så snilt! Samboern min har hatt så lyst på det body settet! Sender deg en PM med nettadressen til varen og mailadressen min. Betaling og sending blir vi enige om! Åhh nå ble jeg glad altså. Betalingen er allerede trukket fra kredittkortet, og det er en stund siden. Var ikke store summen, så har egentlig glemt det nå...
Turid Laila Skrevet 13. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2007 Lilu's 'Ohana Jeg får ikke sendt deg PM for du har ikke åpnet for tjenesten tror jeg... Men send meg en mail på [email protected] eller legg til på msn så kan vi bli enige om sending og betaling
Turid Laila Skrevet 13. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2007 Nevermind! De har den ikke lenger. Uff jaja ikke noe å gjøre med det. Men takk likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå