MiaA Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hei jenter, Jeg var litt innom her da jeg ventet vårt første barn (gutt 1 år) og vet det er utrolig mye kunnskap på disse sidene. Jeg har akkurat tatt en graviditetstest av merket QR(dvs ettermiddag og ikke morgenurin). Jeg ser en kjempe svak rose strek men den er vellddigg svak... Har IKM imorgen men tok testen fordi jeg føler meg litt småkvalm... Dere som vet, kan det være noe galt med testen eller kan jag tolke det som "gravid"? Og ja jeg vet, skal ta en ny test imorgen tidlig;) Takk for svar:)
Duo-yoghurt Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 hmm...hva er det de alltid sier her inne??? hmm...ehmm..jo! EN STREK ER EN STREK!!!! Jeg tror du er gravid jeg!!!! :) *krysse fingrene for deg* p.s Ta en ny test i morgen... hehe..med morgenurin!
MiaA Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Tusen takk for det "jeg vil ha en liten baby!" Tror jeg ska ldra å kjøpe en CB-digitaltest istedet. Slipper man tolke så veldig;) Krysser fingrene for deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå