Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Når ringer man egentlig føden?? Jeg vil IKKE reise inn for tidlig. Hatt sammentrekninger siden litt etter kl 10... hvert 5 minutt kommer de.. usikker på hvor lange de er,men sånn ca 20-25 sekunder. De begynner å gjøre gradvis mere vondt,men ikke sånn VONDT liksom. Kjenner det presser mot ende-tarmen og har prøvd å gå på do,men får ikke til noe. Har 45 minutter til sykehuset.. Ble tøyd og strekket på igår... så da kan dette bare være mer modning også,eller er det helt sikkert igang nå tror dere?
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hehe... akkurat sånn hadde jeg det og!! følte meg skikkelig som førstegangs igjen, og visste ikke helt på om jeg turte å håpe på at noe faktisk var igang? Jeg var så drit lei, at jeg tok hjelp av en halv dose dulcolax, det er ikke sånn lakserende som klyster, men får litt fart i tingen så du kommer deg på do...(fikk ikke mageknip av de) Så skal jeg si det var veldig greit å slippe klyx på føden;-)) Vannet gikk noen timer etterpå, riene var like milde som du beskriver nå, men plutselig så forandret de seg til det vi husker som gode rier, og under 2 timer etterpå var jenta mi ute...... Så ikke vent altfor lenge hjemme da!! Ønsker deg all lykke til med fødseln Duracell!!! (nå er du nok tobarnsmor senest i morgen i hvertfall!! ;-))
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 hehe... har desverre ikke noen slike tabletter her og er lite fristende å kjøre 3mil for å kjøpe... hehe. Jeg vil bare vente å se det ann.... vil gå hjemme lengst mulig...men så fort jeg kjenner at de virkelig gjør vondt så ringer jeg inn da. Nå er det virkelig igang.... jeg kan ikke tro dette skal gi seg nå.. herlig.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 hehe... hvis det virkelig er i gang nå, så trenger du nok ike noen "hjelp" nei;-)) Spenende dette asså!!! Nå er du i fødsel Duracell!! Skal krysse fingrene for at du får en fin fødselsopplevelse denne gangen!! Stå på, dette fikser du kjempefint!!! (men ikke glem å dra på føden snart da...hehe;-))
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Tusen takk for det:) Jeg har flere sladdrevenner så oppdatering skal dere få utover om jeg reiser... (eller når jeg reiser heter det... hehe)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Har fulgt med mye på deg, men ikke skrivi så masse svar til deg =) Men masse masse lykke til fremover. Dette skal gå bra =) Krysser fingrene for at lille gullet er ute snart, og at fødselen går fort og greit. Ønsker deg det beste!!! Klemmepå
twoboys & a girl Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Vær nå bare forsiktig å ikke vent så veldig lenge. Du har lang vei, men det er bedre å bli sjekket en gang for mye enn å føde i en grøft:o) Ønsker deg lykke til:o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 men reiser man inn før de gjør skikkelig vondt da??Sist gikk vannet tilfeldivis når jeg var på sykehuset og så var riene igang så det var jo greit... men nå aner jeg liksom ikke når man reiser... De kommer fortsatt med 5 min mellomrom og begynner kjenne de godt i ryggen..men absolutt ikke VONDT i den forstand.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde reist! Masse lykke til, har fulgt med deg de siste dagene! Nå er du snart mamma!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå