Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Leser litt innpå ris og ros nå, da jeg ikke har vært der innpå på lenge, og ser at mange ikke får svar på det de lurer på. Mange som vil ha tråder slettet, og gir både ris og ros, og så er det ingen respons. Har de ferie nå kanskje, eller har de bare gått lei sidene sine?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Var inne på "ris & ros" i går og la merke til det samme som deg. Vet ikke hvor mange moderatorer de har her inne, men alle burde jo ikke ta ferie sammen i så fall! Kanskje et lite tips at de burde skaffe seg flere?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Ja synes jo det da. Når folk ikke får respons på at de skriver ros engang, så må det jo være noe galt ;-p
twoboys & a girl Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Har skervet mail om at min side ikke fungerer, å det er ikke blitt gjort noe ennå...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Har skrevet en mail jeg også, med litt ros og slik (for en gooood stund siden)... men har ikke fått svar! Så lurer på hva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå