Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 har rett og slett helt svart avføring og det stinker helt for j **** går ofte på do og.... er dette farlig? noen andre? er uke 40..........
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hei! Tar du jerntabletter eller Gerymax kan det jo være disse som gjør avføringen svart. Shit in shit out! Spiser du noe spes om dagen? Ellers, mørk avføring er ofte ganske fast, mens løs er lysere... Håper noen kan hjelpe deg! Lykke til ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 åhh. TAKK for svar!! ja jeg tar jern tabletter.... da er det nok de
@nne p@ l@nne Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Du har jo fått svaret ditt, men vil bare si at det ofte blir slik med jern tabletter ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå