Gå til innhold

ANG AVFØRING, (litt ekkelt)


Anbefalte innlegg

Skrevet

har rett og slett helt svart avføring og det stinker helt for j **** går ofte på do og.... er dette farlig? noen andre? er uke 40..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tar du jerntabletter eller Gerymax kan det jo være disse som gjør avføringen svart. Shit in shit out! Spiser du noe spes om dagen? Ellers, mørk avføring er ofte ganske fast, mens løs er lysere... Håper noen kan hjelpe deg!

Lykke til ihvertfall!

 

Skrevet

åhh. TAKK for svar!! ja jeg tar jern tabletter.... da er det nok de :)

Skrevet

Du har jo fått svaret ditt, men vil bare si at det ofte blir slik med jern tabletter ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...