ippemo får augustbaby Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Testet meg i dagesvis med billigstrimler, uansett tid på døgnet så får jeg en svaaaak lyserosa strek. Så kjøpte jeg CB i dag og håpet på et knallblått kryss, men fikk i stedet en svaaaaak, såvidt synlig lyseblå strek. IKM var for 4 dager siden... Og jeg VET at el inntraff 22-23 juli. Å, jeg vil så gjerne vise mannen min en test det ikke er noe tvil om, sånn at vi virkelig vil begynne å glede oss! Men når strekene er så svake at jeg må legge godviljen til, så vet jeg jammen ikke. Og fysio sa i dag at bekkenet virket ikke gravid (enda, hun vet ikke om testene, bare at vi prøver), så kanskje jeg bare blingser og ønsker så inderlig at jeg skal se en strek at jeg ser den:( Nei til helvete heller, den ER lyseblå! Punktum! *vrir og vender på testen*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hvorfor ikke kjøpe CB digital? Der ser du det jo super-enkelt =)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Akkurat tatt test selv.. Og ble ikke klok på den.. Så her blir de ny test i morgen tidlig.. Men tok ganske lang tid før jeg fikk positiv test under siste svangerskap også.. Har ikke akkurat store forhåpninger om at jeg er gravid.. Men 4 dager over tiden så er det jo en mulighet..;o
ippemo får augustbaby Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Når jeg såvidt slår ut på 25 mIU/ml, så slår jeg hvertfall ikke ut på 50 mIU/ml...
ippemo får augustbaby Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Hehe, jeg er også 4 dager over. Siden helgen har jeg fått supersvake, men positive billigstrimler, så hadde håpet på en skikkelig bekreftelse nå... *sukk* Sist tok det nesten 2 uker, kanskje det gjør det denne gangen også?? Lykke til til deg, håper du har en "sjenert" spire der;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå