Gå til innhold

Hvor lang tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det før dere fikk igjen mensen etter prevansjonsslutt?

Og hvordan prevansjon brukte dere?

Er i dag 4-5 dager på overtid. Har masser av tid. Men lurer bare. Litt spennende å høre hva som dere har erfart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)

fikk mensen som vanlig når jeg slutta på p-piller jeg.

har hatt regelmessig syklus siden det:)

Skrevet

Takk. Heldig du var! Ser ikke ut som om min vil komme heller... Men tålmodighet er bra å ha.

Skrevet

er ganske vanlig å være litt uregelmessig i beynnelsen, men så stabiliserer det seg:)

lykke til i allefall:)

Skrevet

Mhm, alltid vært det jeg, så redd for at ingenting er som det skal enda... :/

Spennende blir det å se iallefall.

Skrevet

Hei hei! Jeg brukte Trionetta i ca 5 år og Mercilon i ca et halvt år. Jeg sluttet på p-piller for en mnd siden og fikk mensen akkurat 28 dager etter "pillemensen".

Skrevet

Hmm, bare jeg som er unormal her da... :/

Venter enda jeg... Ikke sett noe til den.

Gjest MaJo0812
Skrevet

Jeg gikk på synfase i 10 år, sluttet nå i april. Jeg har hatt lange sykluser etter det, 39 og 35 dager, samt har ikke funnet el heller. Så er nok ikke uvanlig at det er litt kluss de første mnd etter p pilleslutt..

Skrevet

Ok, håper bare den kommer snart:)

Skrevet

Hei

Jeg brukte trionetta i mange år, så gikk jeg over på nuva ring. Da jeg slutta fikk jeg mens etter 37 dager, deretter hadde jeg to sykluser på 41 og 44 dager. Videre fulgte sykluser på 36 og 37 dager. Nå venter jeg på tr, tror jeg skulle hatt den for tre dager siden. Håper det, fordi da kan jeg være gravid <3

Men som du ser har syklusen vært ustabil.. det er ganske kjedelig, men den retter seg nok opp etterhvert. :)

Lykke til:)

Skrevet

Har gått på p-pillen i 5 år med et halvt års opphold. Da kom TR som vanlig. Denne gang..hehe.. Hadde siste mens 19. juni, og det er ingen tegn til den enda heller.. Så jeg er jo heeeelt ute å kjører ;)

Skrevet

ja kanskje, eller så er du gravid?? ;)

Skrevet

Skulle ønske det ja ;)

Men nope..alle tester er negative, men skal til legen i morgen for sjekke for sikkerhets skyld. Men har ingen forhåpninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...