prinsemamman Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hei! Skal ut å kjøpe bæremeis til småen i dag. Noen som har noen som de er fornøyd med eller som har tips? Vet liksom ikke helt hva jeg skal se etter. De har jo fra 800,- - 2500...... Må jo være noen vesentlige forskjeller på de vel?
Forskeren Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Vi har Norrøna, den har sånn ergonomisk bæresystem - skal være av de beste på bærekomfort. Jeg synes det er viktig at den ikke veier så mye, skal jo ha ungen i tillegg og det blir tungt nok.... Mest far i huset som bruker meisen, selv sverger jeg til Ergo bæresele også på fjelltur for den veier jo ingenting! Og så er det noen som har hodestøtte, kommer an på alderen til barnet og om det skal sove i meisen. Og noen har "tak" over, men det har ikke vi (de med masse ekstrautstyr veier som regel mer...)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg ville sett på en bæresele ala Patapum/Ergo i stedet! Mye bedre for barnet (særlig når han er så liten), og mye mindre, nettere og lettere å bære i! :-) Anbefales..!
prinsemamman Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 en ale hva? hvor får jeg prøvd de?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 På http://bergans.no/sider/start.htm kan du se på noen bæremeiser. Ellers er vi blitt anbefalt den de har på sportsnett.no. Vi har bestillt Bergans sin Juniors favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå