Honningmelon Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Gutten vår på 3,5 år går nå i en liten bhg, som skal legges ned om et år. Da skal det bygges en ny, større bhg som har nær tilknytning til skolen i den skolekretsen. Vi bor nå i en annen skolekrets, hvor det er en annen bhg som hører til den skolekretsen vi bor i nå. Så nå lurer vi på hvilken bhg vi skal velge fra neste høst... for vi leier bare her vi bor nå, og kommer muligens til å flytte slik at vi havner under den skolekretsen der den nye bhg skal være. Skal vi da velge den bhg som hører til den skolekretsen vi bor nå, og som bestekameratene skal gå i, og når vi flytter, flytte slik at han alikevel kan gå der, eller skal vi velge den nye bhg i den andre skolekretsen, som vi muligens flytter til? Tenker liksom på at det er greit for han å gå i den bhg som tilhører skolen, så ikke alt blir nytt når han begynner på skolen. Noen som skjønte hva jeg mente her? Hehe, ble litt rotete.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hvis dere vet med dere selv at dere kommer til å flytte ville jeg valgt den andre skolekresten... Så lenge det ikke er snakk om mange år, og den andre barnehagen ikke er urlangt unna..! :-)
Honningmelon Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Den skolekretsen er større, så er vel større sjans for at vi havner under den når vi flytter, men vi vet jo ikke sikkert... Er ikke krise å kjøre han i den nye bhg, er ikke så langt unna. Og vi må uansett da avt flytte til han skal begynne på skolen, som da vil være to år, fra neste høst. Flere med synspunkter? Trenger virkelig litt hjelp her.
Honningmelon Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Ingen fler som vil hjelpe meg da? Please?
Honningmelon Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Ingen fler som vil hjelpe meg? Snufs :-(
krabbetrollet Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Hvis dere ikke vet hvor dere skal flytte ville jeg hatt han der dere bor nå (hvis det var der kameratene gikk?) Hvis dere VET at dere kommer til å flytte til den andre skolekretsen ville jeg søkt han inn der... Lykke til med valget ;-)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 er jo uansett fritt skolevalg nå, så pm dere havner på gensen mellom to skoler, kan dere velge det kan dere forøvroig selv om dere i utgangspunktet tilhører en annen krets...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå