Gå til innhold

Noen som har peil på barselhotell??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at jeg bor gratis der, men må mannen min betale om han skal väre der sammen med oss hele tiden? Prövde å sjekke det på hjemmesiden til det aktuelle sykehuset, men ble ikke noe klokere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Ullevål pasienthotell tror jeg at faren bor gratis første natten og betaler etter det. Det er ca. kr. 300 per natt tror jeg. Og man bor der bare i 2 netter hvis alt er normalt.

Skrevet

på St. Olavs kan far overnatte mot en liten sum, husker ikke hvor mye, kanskje ca 200 kr natten eller noe. Men jeg aner ikke hva det koster i dag.

Skrevet

på haukeland hotell bataler mannen ca 500 i døgnet med full pensjon...

Skrevet

Hei! Hvis dere skal være på Ullevål barselhotell må dere betale! Overnatting der koster 320kr dette ink frokost. Middag koster 140 (søndager 165kr) Lunsj 115kr.

Jeg fikk brosjyre av jm min ang sykehuset der sto prisene. Så du kan jo spørre jm din om hun har brosjyre eller vet om det koster noe! Lykke til:)

Skrevet

Jo, skal på kontroll til jm den 21, men tenkte å höre med dere her inne å. :) Takk for alle svar da..

Skrevet

Her i Tromsø (UNN) må man betale, tror det er 200 kr døgnet eller noe.

Skrevet

Lurer på dette jeg også... Hvordan gjør de de på Ahus? Noen som vet?

Skrevet

Jeg trodde det var kun på barsel far måtte betale for å sove. Innbiller meg at jormor har sakt at far sover gratis på barselhotel, men selv betaler for maten. Havner du på barsel avdelingen må han betale en liten sum pr natt i tillegg til mat.(dette på st,olav trondheim)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...