Gå til innhold

hva trenger man mest av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med innkjøp av klær, akkurat nå sitter jeg her med ca 20 bodyer, 3 sparkebukser, 3 sett + 3 bukser,2 luer, strikketsett inkl.votter,lue og lester, 3 par sokker, en overall... hva trenger jeg mer av? og hvor mye? jeg har mildt sagt ikke peiling. Det skal være sagt at det egentlig er dumskap av meg å kjøpe inn så mye i og med foreldrene mine sitter med 3 store sekker med babyklær fra søstra mi som er 8 år nå i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter i samme greia.. usikker på hva jeg trenger.. har kjøpt noen body og fått noen søpple sekker med klær av jkente.. jeg bruker mye heller klær som er brukt (så det slipper å bli kasta) enn å kjøpe det "hotteste" på lindex,cubus og hennes. men det er jo meg da..jeg liker det litt sånn;)

kjøper på fretex også jeg :) retro er bra.og det blir billigere og pengene går heller da til viktigere ting som skikkelig ull undertøy,vogn,bilsete osv..Men mødre er jo forskjellige..gudsjelov;)

men ta imot brukt klær fra din søster..bare koslig!!! tror du fint klarer å kjøpe inn det du mener er riktig!

hva med tepper,ull klær, smekker, barne musikk og bøker osv ..

når er termin forresten ??

Skrevet

Jeg ville kanskje hatt 2-3 pysjer og noen gulpekluter kanskje. En varm dress siden du får vinterbarn er nok lurt.

Men det du trenger får du etterhvert se behov av senere når babyen har kommet. Du finner sikkert mye fint i de store sekkene også. Og ikke minst, dere kommer nok til å få en del gaver i tillegg. :)

:)

Skrevet

Jeg ville hatt noen strømpebukser også, gjerne noen i kløfri ull siden det er et vinterbarn! Det gikk mest i body og strømpebukse her i huset i begynnelsen med datteren vår. Hun var en skikkelig gulpebaby, så det ble vanvittig mye skift av bodyer. Gulpekluter og sånne små gulpesmekker er veldig kjekke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...