Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 dumme meg som har greid å rotet bort skjemaet for jordmorkontroll.. har lett over alt, men finner det ikke, skal på kontroll på fredag, er i uke 34.. har jordmor en sjonal som hun skriver i? hva skal jeg gjøre? har jo hele tiden gått å passet på det skjemaet så godt hele tiden, åsså har vi vær på ferie samt å flyttet inn i ny leilihet, også har jeg sikkert vært uoppmerksom, å nå er det bort vekk! *snufs*
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Kan du ikke bare tinge jordmor å spørre? Det har sikkert skjedd mange før deg, og de har helt sikkert en løsning på det. Tror forresten hun har sin egen journal, men er ikke sikker.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Mente ringe jordmor... ikke tinge... går visst litt fort her
Hva skjer'a?♂ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jordmor skal ha en egen kopi, en rosa del hos seg...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 hvis det er den delen hun må rive av fra min, så har hun ikke jort det, den henger ennda fast i min som er borte vekk:(
Endelig snart 2 Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Hei! Min jordmor fører både på papir og på dataen det samme som hun skriver på arket mitt. Nå går jeg til lege og jordmor. Jordmor noterer alltid fra timene hos legen også, noe legen ikke gjør. Ring til henne, du er sikkert ikke den første.
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 eg mistet mitt da eg var i uke 24-25. og jordmor skal ha egen jurnal på deg. det hadde hun på meg. og legen hadde en annen jurnal.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 jeg har aldrig sett jordmor føre på noe anett en mitt sjema, men det kan ju hente hun gjør det når jeg har dratt.. håper inderlig det!! takk for trøstende svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå