Gå til innhold

November: Den 28 august begynner jeg å jobbe igjen :-(


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Og jeg gruer meg altså... jeg skal nå bare jobbe 50%, og pappaen skal ha pappaperm i 6 uker, men gruer meg alikevel. Hun er jo sååååå mammadalt at det ikke er måte på, så jeg lurer litt på hvordan det går.

 

Flere her som snart skal begynne igjen, eller har begynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner torsdag...............har grudd meg siden jeg fikk jobben i juni - trodde kanskje det ville bli bedre etterhvert som det nærmer seg, men nå føles det bare uendelig trist ut!

Ligger våken om nettene, gråter en skvett i ny og ne....i det hele tatt ganske så trist.............

Håper det bedrer seg bare en får startet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner 10 september..

 

Gruer meg no helt sinnsykt! Pappan skal da ha 2 uker ferie, også skal mamma passe junior noen dager før han begynner hos dagmamma 1.oktober.. Skal være der de dagene vi trenger det.. Så barnehage fra 1.desember!

 

Tror det går kjempe bra med han!

 

Bare jeg som IKKE vil tilbake i den jobben jeg har.. Gruer meg og har vondt i magen allerede nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har gått så mye bedre enn forventet!!!!! Selma smiler og ler når jeg vinker hadet til henne og er like blid og fornøyd når jeg kommer tilbake......Eneste er mandagene, da jeg jobber hel dag..........da savner jeg henne fælt da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ godt å høre :-))) Jeg har jo vært gjennom det en gang før med eldste, men syns nesten det er verre denne gangen, for hun er veldig knyttet til meg.

 

Men, det går helt sikkert bra... er på en måte litt redd for at hun ikke skal føle seg så knyttet til meg lenger når jeg begynner å jobbe :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...