Gå til innhold

November: Drikker barna deres av tutkopp?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Jenta mi er ikke glad i tutkoppene. Vil helst ha flaske, enten det er melk eller vann oppi.

 

Prøver kopp med jevnemellomrom, men er ikke mye jeg får i henne akkurat. Vet hva hun vil allerede gitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Håkon får vann av Avent tutekopp. Han søler litt (tror han drikker for fort og ikke klarer helt å svelge unna), men får i seg det han trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lille drikker av tutekopp, og vanlig kopp( men hjelp av vanlig kopp da. men det er veldig spennende syns han).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarer å drikke av tutekopp, men er ikke spesielt glad i det. Aller helst vil han drikke av vanlig glass, men flaske er også ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, lillegutt drikker av tutekopp, avent sin.

Jeg har bare hatt den ståendes foran han når han har spist. Til å begynne med var det mest leking han holdt på med, men skjønte fort at det gikk ann å drikke av den :-)

Men melka får han på flaske ennå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi vil helst drikke av kopp/glass (plast). Tar tute kopp av og til, men drikker ikke noe særlig. Flaske får jeg henne ikke til å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har aldri drukket av flaska. Ville ikke ha den i det hele tatt. Der er han nok lik storesøstra si gitt.... så han drikker av tutkopp hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litja her drikk av avent tutkopp, men vil helst ha glasset som mamma drikk av...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Elias drikker av tutkopp, har gjort det siden han var 4 mnd.

Men får melk på flaske to ganger for dagen. Koppen er det vann i som han har tilgjengelig når han vil drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi drikker av tutekopp, men drikker mer vann når hun får flaske.

Hun vil veldig gjerne drikke av vanlig kopp også, men det blir mest søl og lite drikking;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...