frøken blå Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hvilke har dere sett? Skal lage ny på avdelingen nå til nytt barnehageår tenkte vi, men vil ha kjekke tips! =) "Vanlige" er vel tog, ballonger, blomster o.l., men har du sett noen litt spesielle og fine? Slike med navn, bilde og dato på bursdagsbarnet =) Takker for innspill!!
fleXibel Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Har sett... * Tog * En stoor klovn som holder i snor med masse ballonger og barna har en ballong hver. * Et tre med utklipp av hendene til ungene som blader...
frøken blå Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Ser for meg de to første der, hehe =) Men det treet hørtes jo skikkelig koselig ut! Andre idèer? =)
Lille Jumbo Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 - en åme der hver mage har et bilde av barnet og mavn og fødselsdato. - et tre med store røde epler og på hver eple er det bilde navn og dato. bare ett barn pr eple - mariøner hengende fra taket over bordene - bamser - båter. -tog med bildet av barna i togvinduene. og en tog vogn for hver mnd det var det jeg kom på i farta
fru tekopp Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 I barnehagen til jenta vår har de laget ett hus (i papir) og limt inn bilde og barna har tegnet seg selv og familien. Og på loftet står bursdagsdatoen. På småbarnsavdelingen hadde de en "kålorm" med navn og dato. Kunne fint ha klistret inn et bilde også. (masse store rundinger limt sammen på rekke og rad i en litt morsom sving og sånt... Skjønner?)
frøken blå Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Så koselige forslag!! Ormen var stilig.... Kom på at vi hadde et spindelvev også en gang (da jeg begynte på avdelingen). Hvert barn var en liten edderkopp i et kjempe stort spindelvev.... =)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 I fjor hadde barnehagen en stor sol i midten (med årstidene skrevet på). Alle barna (+ de voksne) hadde hver sin sky som var festet på veggen rundt sola, med navn, bilde, fødselsdato og stjernetegn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå