nennemor og vesla Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hvordan er det med deg idag?? Fått i deg litt mat??? Høygravide i dag vi Håper du har det bedre idag
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg spiser faktisk akkurat nå! Barnefar stakk på butikken for å kjøpe brød, og så fant jeg leverpostei i kjøleskapet...så kjøpte han også sjokomelk til meg!:-) Fikk forresten i meg hamburgere i går kveld, og til frokost spiste jeg brownies! Så både jeg og piraten koser oss som høygravide. Må stikke nå da...skal på 10-mnd-kontroll med snulla! Håper også du har en bra dag i dag :-)
nennemor og vesla Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Flink flink Sjokomelk er et must her om dagen også.. Håper 10.mnd kontrollen gikk fint. Var på sjekk hos dyrlegen med voffse idag, han vært litt pjusk de siste dagene, men har virket fin idag (selvsagt) og alle prøver var fine, så sikkert bare varmen som har tatt på den lille store gutten min Går bare og strutter med den høygravide magen idag jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå