Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 er det best å la hun være noen korte dager sammenhengende i BEGYNNELSEN, eller er det greit å holde hun hjemme når man har fri fra jobb? Sikkert dumt sp.m., men er jo litt redd hun skal "glemme" bhg oh. Hun er 1 år.
jennifer Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Ja det tror jeg at jeg ville ha gjort,vi fikk kun 50 % når hun var 1 år,men tantene mente nok at det ville ha vært bestom hun varder hver adg i begynnelsen,men korte dager. Begynner i ny barnehage nå, er 1 1/2årog skal gå fulltid. Jeg tenkte å ikke holde henne noe hjemme nå i begynnelsen,ogkun ha kortere dager:) Hun var så mye syk det første året nå,så hun var nesten ikke i barnehagen,det var det dumme me å begynne i Februar. Mye bedre tid nå. Masse lykke til:)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Tja, du skal jo sikkert ha henne hjemme i helgene...og så små barn skjønner ikke forskjell på helg og hverdag
jennifer Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Er noe feil m tastaturet,beklager alle skrivefeil, men Jenta har gjort ugang:)Pillt av alt som går ann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå