Gå til innhold

når sluttet deres barn me bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er 2.5år å er sluttet både på natten og på dagen! syns ho e kjempeflink æ...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi

ja det er FLINK

min datter sluttet m bleier på dagtid rett før 3 år og nå på natta 3.3 år. syns hun er flink også jeg :)

Skrevet

ja syns d=)

hadde trudd d skulle bli mye verre å få henne til å slutte,men gikk jo over all forventning...

Skrevet

Gutte min min sluttet med bleier om dagen rett før han var 2år,mens han var drøye 21/2 da han sluttet på natta.

Jenta di har vært flink!!!!

Skrevet

Gutten min slutta med bleier på natta da han var nesten 3,5 år og på dagen senere den sommeren. Han var litt omvendt der ;-) Gikk faktisk greiest å få han til å slutte med bleie på natta. Nesten ingen uhell.

Skrevet

Litt forskjell på unger er det visst. Gutten vår sluttet å bæsje i bleia litt før han var 2. Sluttet helt med dagbleie da han var tre og sluttet med nattbleia da han var fire. Det er omtrent to uker siden nå og han er kjempestolt fordi han er helt ferdig med bleia!

Skrevet

Nesten 3 år, bruker natt bleie enda.

Hvordan går dere fram for å slutte på natta? Noen tips?

Skrevet

Vi prøvde å ta den av et par ganger, men han klarte ikke å kjenne at han måtte tisse på natta. Så vi lot han bare ha bleien og snakket bare litt om det at han etterhvert måtte slutte å bruke den men at han bestemte selv når han ville - det var bare å si ifra. Så her for et par uker siden var bleien hans plutselig tørr når han våknet. Og det var det han selv som gav beskjed om - synlig stolt! Og etter 3-4 netter med tørre bleier fikk han lov til å sove i bare underbuksa.

Det gikk faktisk på den måten som jeg har hørt andre si: - vent til bleien har vært tørr om morgenen noen dager og forsøk da.

Skrevet

Det hørtes bra ut. Takk for tipset!

Også med nr 3 imagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...