roman - human Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 ...mitt usunne liv og begynne på et sunt et. Jeg og sambo har bestemt oss for å ta det store steget. Målet våres er å gå ned 5 kilo på 2 mnd. Det burde være overkommelig det. Kutte ut alt usunt, kanskje noe i helgene da, og mosjonere mer. Vi er veldig motiverte så jeg håper vi greier det. Og hvem vet , kanskje vi klarer mer enn 5 kilo. Etter 2 fødsler har kroppen min blitt endel større, noe jeg ikke føler meg komfortabel med i det hele tatt, så dette blit spennende. Flere i samme situasjon som meg??
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Vi har en liten motivasjonstråd inne på bligravid
Mamzen Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Det var en dårlig overskrift du har valgt...men bra du vil skifte livsstil!
Fabelaktiv Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg er absolutt på samme sted som deg (når jeg har født og fått ammet ferdig) Trives ikke med så mye kropp og skal legge om på mange ting - er supermotivert - vil være slank og fin og gå i hva som helst og ikke tenke på hvordan magen tyter eller at lårene er store etc etc.. Har ikke et direkte problem sammenlignet med mange men sliter mye med mine ca 10 kilo for mye. Lykke til til oss
enpå3ogenpå1 Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 ja jeg og reagerte på overskriften. Stålsatte meg litt på å lese noe fryktelig tragisk. Men heldigvis slapp jeg jo det MEN - over til det du jo faktisk vil! Har vært i samme situasjon som deg, og regner med at jeg føler det sånn etter fødselen. Vil bare tipse deg om en bok jeg testet når jeg trengte litt rask motivasjon. For det er fint å ville bli sunn og sterk, men jeg er litt sånn at jeg må ha raske resultater. Så jeg fikk tips om South Beach dietten (finnes bok med alle tips, oppskrifter osv). Den er litt nazi, men fytterakkern man ser raske resultater! Jeg og en venninne gikk ned 6 og 7 kilo på to uker. Og 10 cm i midjen!! Det er igrunn ikkeno hokuspokus, og ikkeno vanskelig å følge dietten. Etter de to første "nazi-ukene" er det over til mer normal mat og man fortsetter å gå ned. Og etterhvert, hvis man ikke gidder det mer, går man bare over på egen diett og trening. Masse lykke til med hva du enn velger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå