*1+1=2 små* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Det var herlig, fantastiske 142 slag i min. jordmor kjente veldig fort hvor ungen lå! Hodet opp i dag:) Fant også ut av at jeg har lagt på meg 9 kg til nå er i min 26.uke og til nå har jeg trodd at jeg ikke hadde lagt på meg mer enn 3 kg...så jeg føler meg jo eeegentlig ikke feit.men å se at jeg har lagt på meg 9 kg er skremmende!
Mamma_25 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 åå sant det var deili å høre hjerte slå??? hørte det på torsdag og det var en sååå deili lyd har lagt på meg 3 kilo til nå å er 13+4 på vei....
Nela Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hørte også hjertelyden i dag. Fikk målt den til 140 slag i min. selv om lillegutt prøvde å sabotere med å sparke samtidig. Lille luringen:) Er 24+3 i dag. Det var godt å få høre hjertelyden siden det har vært litt lite bevegelse i forrige uke. Men i dag har han virkelig tatt igjen for all avslappinga!
*1+1=2 små* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 det var virkelig morro å høre hjertelyden!! Spennende, ikke bare har vi et bilde til det lille underet i magen men i har også hørt det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå