Gå til innhold

Noen som driver og terroriserer meg om dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå for 10 minutter siden ringte det på døra, gikk opp og åpnet og der var det ingen. Dette har skjedd før, men jeg aner jo ikke hvem som driver og ringer på og stikker av. Midt på formiddagen er det også skoleelevene på skole og ungene i bhg så syns det er merkelig om det er unger.

Lurer jo selvsagt på hvem det er som ringer på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være unger..

Er noen unger her i nabolaget som er hjemme.. og de holder på sånn og, irriterer meg grenseløst...

De holder på sånn på kveldene og, og datra mi sover så lett... Grrr..

Skrevet

Er jo sommerferie, da. Sikkert noen unger.

Skrevet

Leken heter ringepigg og dersom du ender med å stå på trappa og brøle gjør du det ekstra morsomt. Terror er det neppe. Og skolene begynner ikke før til uka så der tror jeg du har synderne dine

Skrevet

Det er jo unger som driver med sånt! Skolen har ikke begynt enda etter sommerferien, bare sånn til opplysning...

Skrevet

dersom du har muligheten til det så slå av ringeklokka. Så kan de står der å ringe og ringe hehe

Skrevet

Sett opp et lite web kamera utenfor, koster ikke mye nå de:)

Skrevet

Vurderer på det sterkeste å gjøre det ja... Klikker nesten for meg noen ganger... Greit om dagen, men om kvelden.. Hva i huleste heiteste gjør en 6 åring oppe klokka 22:00????

Skrevet

Hvordan vet du at det er en 6-åring? Kan like gjerne være en 12-åring...

Skrevet

Jeg vet.. for jeg ser han i vinduet.. Gidder ikke åpne... Ser han leker ute..

Skrevet

Du har ikke sånn trådløs ringerklokke? Det har vi, og en periode ringte den innimellom uten at det va noen der... Også nattestid.. Trodde det var noen som tullet, men det var det ikke. Skiftet batteri og det sluttet :-)

Kjøpte en annen til bakdøra, og der opdaget vi at en av naboene har lik...

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...