SuperGlad Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 har søkt om fødselspermisjon med 80 %, å ringte nettopp for å høre hvordan det gikk med søknaden, om jeg hadde krysset ut rett på div osv.... Jeg har vært sykemeldt fra feb-06, gikk ut i fødselspermisjon i april-06, ble sykemeldt igjen i jan-07 da jeg ble gravid igjen, og skal nå ut i permisjon igjen om få uker. Så nav HAR papirer på inntekten min det siste året, å hva jeg hadde før (siden det er det de har regnet sykemeldingspengene mine fra). Men jeg måtte nå få arbeidsgiveren min til å sende inn et skjema der det står inntekstopplysningene mine. Hva er vitsen egentlig? de har jo allerede alle opplysninger de trenger, men bare for å være vanskelig så gjør de det på denne måten? Ikke har de sagt ifra til meg eller arbeidsgiver heller om at de nå venter på dette skjemaet, selv om jeg fikk beskjed fra nav da jeg leverte søknaden om bare å skrive at de allerede hadde inntektsopplysningene mine.... de har jo ikke kontroll på noe!
Dotten Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jo flere kokker............ Sånn vil det alltid være, om du ikke snakker direkte med saksbehandler. Noen er tydeligvis mer regelryttere enn andre..... Og alle sier forskjellig. Huff. Du må nok bare få sendt inn papirene dine, slik at alt er ok til du går ut i perm. Håper det ordner seg Lykke til med fødsel og greier. Denne gangen slipper du i det minste et helt kamerateam oppi der... he, he, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå