Gå til innhold

Begynne og jobbe igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på og starte og jobbe igjen, babyen min er 4,5 mnd når jeg begynner... Det blir bare 9 timer fordelt på en helg i månden da så det er det jo ikke så mye... Delammer bare så det skal gå bra.. Men er det for tidlig? I helgene skal han være med faren sin da.... men får litt dårlig samvittighet, jeg bør kanskje være hjemme med babyen min???!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hlet ærlig at man har godt av å gjøre andre ting enn å være med babyen sin så viss du føler du er klar syns jeg det er kjempeflott. Da får pappaen slippe litt til også og får sjansen til å bli bedre kjent med babyen!!! Syns det er kjempeflott jeg.

Skrevet

Tror det går helt fint jeg. Er jo ikke så lenge det er snakk om. Og tenk på hvor kjekt for babyen å bli bedre kjent med pappaen. :)

Skrevet

Det går nok fint skal du se. Jeg var på et kurs som varte 4 timer to ganger i uken da knøttet var 4 mnd gammel. Det var stas for pappa og baby å få litt alenetid :)

Skrevet

Vuderer å beg å jobbe igjen 1 dag i uken, rett og slett for både min, babyen og pappan's skyld (sliter en del med psykiske ting) så tror det blir knall bra for vår del. Jenta vår er forresten snart 5 mnd, og jeg fullammer men må nok bare pumpe 1 gang på jobb og pappa får gi grøt/mm/mme hjemme hver 3. time sånn ca. Har akkurat luftet tanken med arbeidsgivere så vi finner en grei løsning!

Tror man skal drite i hva andre gjør jeg og stole på seg og sin familie. I Frankrike f.eks. er barselpermisjonen 6 uker... ikke en haug med dårlige mødre der heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...