Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Lurer på og starte og jobbe igjen, babyen min er 4,5 mnd når jeg begynner... Det blir bare 9 timer fordelt på en helg i månden da så det er det jo ikke så mye... Delammer bare så det skal gå bra.. Men er det for tidlig? I helgene skal han være med faren sin da.... men får litt dårlig samvittighet, jeg bør kanskje være hjemme med babyen min???!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror hlet ærlig at man har godt av å gjøre andre ting enn å være med babyen sin så viss du føler du er klar syns jeg det er kjempeflott. Da får pappaen slippe litt til også og får sjansen til å bli bedre kjent med babyen!!! Syns det er kjempeflott jeg.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Tror det går helt fint jeg. Er jo ikke så lenge det er snakk om. Og tenk på hvor kjekt for babyen å bli bedre kjent med pappaen.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Det går nok fint skal du se. Jeg var på et kurs som varte 4 timer to ganger i uken da knøttet var 4 mnd gammel. Det var stas for pappa og baby å få litt alenetid
Enliiitentil? Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Vuderer å beg å jobbe igjen 1 dag i uken, rett og slett for både min, babyen og pappan's skyld (sliter en del med psykiske ting) så tror det blir knall bra for vår del. Jenta vår er forresten snart 5 mnd, og jeg fullammer men må nok bare pumpe 1 gang på jobb og pappa får gi grøt/mm/mme hjemme hver 3. time sånn ca. Har akkurat luftet tanken med arbeidsgivere så vi finner en grei løsning! Tror man skal drite i hva andre gjør jeg og stole på seg og sin familie. I Frankrike f.eks. er barselpermisjonen 6 uker... ikke en haug med dårlige mødre der heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå