lioness* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 I morges sank tempen min en god del, etter å ha holdt seg veldig høy og fin de siste dagene. Så da er håpet ute for denne gang, kjenner litt svake murringer og ser ut som jeg begynner å spotte litt også - da kommer tr i morgen. Ble skikkelig skuffet nå, hadde virkelig, virkelig håpet at jeg skulle få oppleve en positiv test nå i sommermånedene!! Da jeg hadde tempet i morges tenkte jeg "æsj og æsj, men det er ikke noe å gjøre med", gikk i dusjen og prøvde å tenke positivt. Så, etterpå, fortalte jeg til kjæresten min at tempen hadde sunket - og dermed - kom tårene. Var mer lei meg enn jeg ville innrømme for meg selv ja. Høres kanskje litt overkill ut, men jeg ble skuffet. Har ventet i flere år på å begynne å prøve og er redd for at egglederne skal være skadet etter klamydiainfeksjon for noen år siden... huff. Har el hver måned heldigvis. I dagene før IKM blir jeg helt rar, vil bare vært hjemme og ikke treffe så mange osv. Blir så fokusert på dette m graviditet, vil absolutt ikke drikke eller forklare noen hvorfor jeg ikke drikker osv. Til alt overmål kommer det dessuten FEM babyer i vennekretsen nå i sept/okt. Heldiggrisene... Femte pp, her kommer jeg og tar deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 uff. skjønner akkurat hvordan du har det. her kom tr to dager før hun skulle. og det var ikke noe kost. men men. vi får krysse fingrene for at spira sitter i neste pp. lykke til i allefall:)
rampejenta - ny spire Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 må bare spør... er de positivt når tempen stiger pittelitt 2 dager før ikm??
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Føler med deg, Lioness! Vi har vært prøvere i 2 år nå og blir like frustret hver gang når tempen synker! =( Og desverre så stemmer det på meg hver gang. Den dagen temen synker, kommer tanta et-par tre timer senere. Det slår aldri feil... Sier absolutt ikke dette for å gjøre deg lei deg, bare ville si at vi er i samme båt du og jeg. Og ang tempen som har vært "veldig høy og fin" de siste dagene....det er først når tempen har en jevn stigning at det er håp om graviditet, tror jeg. Hos meg holder den seg også høy dagene mellom EL og IKM. Og til Rampejenta... Er ikke nødvendigvis positivt om tempen stiger pittelitt to dager før IKM nei, men om den fortsetter å stige de neste dagene, da er det håp! Krysser fingrene for oss alle!!! =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå