Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Noen som har opplevd at det væsker litt fra brystene før en har født. Jeg er i uke 19, men et par ganger nå har det komt ørlitegrann blank væske.
k.i.77 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hei, det er helt vanlig. Jeg er i uke 26 og opplevde det samme for en måned siden. Nå har jeg det nesten hver dag, eller mer hver natt egentlig! Det kan også bli mer melkeaktig. Du kan lese mer om det her: http://www.babyverden.no/templates/Article____26541.aspx.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå