jubajuba2 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Vi er ganske nyinflytta på en forholdsvis liten plass,verken jeg eller sambo kjenner så mange her. Nå blir jeg mest trolig sykemeld resten av sv.skapet og blir derfor bare gående hjemme. Noen som har gode forslag til hvordan jeg skal bli kjennt med andre? Evnt fritidsaktiviteter osv. Vi skal være med på musikk-kurs & junior svømming sammen med gutten vår på 14mnd,så det er jo noe,men jeg føler jeg trenger mer voksen kontakt.
Adriansmor med tulla Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Kan jo høre her inne om det er flere fra den plassen... eller snakke m jm når du er der om det er flere som går gravide du kan bli kjent med=)
Tvillinger og storebror! Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg er fra en relativt liten plass, men her arrangerer jordmor treff for gravide som går sykemeldt, tror det er en gang i uken. Hør med jordmor, kanskje det arrangeres der også.
jubajuba2 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Det hørtes jo kjempeflott ut,må høre med jordmor om det finnes noe sånt tilbud her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå