Gå til innhold

hjelp meg litt da jenter:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ganske nyinflytta på en forholdsvis

liten plass,verken jeg eller sambo kjenner så mange her.

Nå blir jeg mest trolig sykemeld resten av sv.skapet og blir derfor

bare gående hjemme.

Noen som har gode forslag til hvordan jeg skal bli kjennt med andre?

Evnt fritidsaktiviteter osv.

Vi skal være med på musikk-kurs & junior svømming sammen med

gutten vår på 14mnd,så det er jo noe,men jeg føler jeg trenger

mer voksen kontakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo høre her inne om det er flere fra den plassen... eller snakke m jm når du er der om det er flere som går gravide du kan bli kjent med=)

Skrevet

Jeg er fra en relativt liten plass, men her arrangerer jordmor treff for gravide som går sykemeldt, tror det er en gang i uken.

Hør med jordmor, kanskje det arrangeres der også. :)

Skrevet

Det er absolutt en mulighet:)

Skrevet

Det hørtes jo kjempeflott ut,må høre med jordmor

om det finnes noe sånt tilbud her også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...