mamsn t snuska Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 vi reiser tl kypros med datter på 2,5 og ei på 7 mnd. trenger lure RÅD/TIPS av reisevante ang: selve flyreisa..og hvordan pakke minst mulig...?. hva er et absolutt MUST å ha med som gjør ting enklere.?.. jeg ammer mye, men tenker at jeg bør ha med mme til grøt og slikt, lurest å ha m pulver kanskje el ferdige pakker.?..vil også ha med bleier.. og middagsmat på glass...eller er det teit av meg, de selger jo sikkert goe glass der nede også eller? hvordan gjør dere andre det med bebimat når dere er ute å reiser? blir jo vanvittig mye å pakke..skal være i 14 dager.. TUSEN TAKK!!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde med en flaske flytende blenda. Kunne dermed vaske klær til barna i vasken og de var tørre på en,to,tre Da trenger du ikke å ha med så altfor mye klær til barna hvertfall og det er jo litt plass-besparende...... Ta med kjeks ol på flyet. Til jenta mi på 2,5 år hadde jeg med sånn perler til å lage perlekjeder, det var veldig populært. Ellers bøker og tegnesaker. Jeg har sett noen som har med modell-leire på fly og... Badebleier kan jo være lurt å ha med. Til og med for den eldste. Jeg tenkte ikke på å ta med det til vår på 2,5 år. Men det var litt kjipt når hun fikk diare og det gikk i bassenget.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå