lotta72 har fått Anders Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Var på ul på volvat i Fredrikstad i dag. Tar vanlige svangerskapskontroller der. Er 16+6. Spurte om hun kunne se kjønnet. Viste meg bilde av noe som liknet veldig på en penis, og sa at hun var rimelig sikker på at det var penisen. Spurte om hun var mer enn 70% sikker, og da svarte hun at hun var MYE mer sikker enn det. Sa at jeg kunne kjøpe blått om jeg ville. Ville dere ha stolt på at det var gutt? Jeg jubler om det er gutt, men har 3 jenter fra før, så jeg klarer ikke se for meg at jeg skal får gutt. Må si at jeg ønsker meg litt en gutt, men ser for meg at jeg er jentemamma. Skal på ordinær ul 23 august. Sier de gutt da også, skal jeg for første gang i mitt liv kjøpe litt guttetøy.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror det er lettere å se om det er gutt, enn med jentene. Men 100% sikkert er det jo ikke. Vi fikk beskjed om jente sist da var en en liten gutt, denne gangen var jordmor temmelig sikker på gutt =) Stoler på det, men ikke 100%
Athina' Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror også det er lettere å se gutt. Så pungen godt jeg altså med en liten sak som stakk ut fra den. Sjekk ut denne linken så ser du om du så det for her er det mange gutte og jente tisser :-) http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/a/girlboyultras.htm Ups holdt på å glemme... gratulerer så masse! :-) Jeg mente jeg var jentemamma, men ta deg litt tid, blir kjent med gutten i magen og evt finn navn til han og bruk det så vil du etterhvert kjenne sommerfuglene og begynne å gleder deg vilt. For meg meg skjedde det i går når jeg fikk opp stellebordet til han :-)
lotta72 har fått Anders Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Tusen takk. Athina, sjekket ut siden du tipset om, og kjente bildene igjen fra hva jeg så idag. Må nok bruke litt tid til å venne meg til det. Men gud så gøy! Med tre storesøstre komme han til å bli dullet i filler. Har ikke begynt å diskutere navn. men har jo litt tid da:-) Tenk! jeg skal få en sønn.....
MC81 Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Hadde nok kjøpt blått da og gledet meg over at vi skulle fått en gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå