Arwen* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg er 9 dager over, og istad når jeg var ute rant det plutselig noe varmt og tynt ut. Det var ikke mere enn at det fylte hele trusa + litt i buksa, lukta helt nøytralt og var helt tyntflytende uten farge. Har ikke kommet noe mere etterpå. Er det fostervann tro? Og har det noe å si isåfall? Eller kan jeg gå å lekke litt i ny og ne en god stund før ting setter i gang/eller bør settes igang?
gravid me nr 8 :-) Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 kan være fostervann...ta en tlf til føden å spør di om hva du bør gjøre:) lykke til da
Arwen* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg tok en tlf jeg, og svaret var som venta; at jeg skulle ta på et bind og se om det kom noe mere. Det har det ikke gjort. Men det kommer litt slimete utflod med blodspor i. Hm..Har ikke hatt blodspor tidligere i svangerskapet.
prøvekluten+3små Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 kan være tegningsblødning eller slimproppen på vei ut det der..
Gjest Ut på tur Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Slimete utflod er jo ikke tørt bind. Da hadde jeg ringt tilbake og informert om hva jeg "fant" i bindet. Det er føden sin oppgave å tolke dette ikke vår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå